Sota el títol “La nostra
aportació a CX/Accenture”, al llarg de les darreres setmanes us hem fet un
petit recordatori del benefici que tots nosaltres, la plantilla d’ITC, hem
aportat tant a CX com a Accenture. Convé tenir fresca la memòria.
Hi ha moltes empreses que pateixen com a conseqüència d’una feina mal feta, però amb els exemples que us hem anat posant queda palès que no és aquesta la nostra situació. Així doncs, no existirien raons vinculades amb un mínim sentit de la justícia rera les quals, en un hipotètic futur que tots esperem que mai es dongui, es pogués emparar cap mena de retallada; ens al contrari. A més, a tot això caldria afegir tres reflexions més:
Hi ha moltes empreses que pateixen com a conseqüència d’una feina mal feta, però amb els exemples que us hem anat posant queda palès que no és aquesta la nostra situació. Així doncs, no existirien raons vinculades amb un mínim sentit de la justícia rera les quals, en un hipotètic futur que tots esperem que mai es dongui, es pogués emparar cap mena de retallada; ens al contrari. A més, a tot això caldria afegir tres reflexions més:
- No debem res a ningú. Fem la nostra feina, la fem bé i cal entendre que les empreses no contracten personal per motius humanitaris sinó en la mesura en que aquest personal els hi reporta beneficis. Per això tanquen quan no són rentables.
- No ens hauriem de deixar contaminar pel ja tòpic “con la que está cayendo”. Ja n’hi ha prou d’escorrer el bulto. En tot cas serà “con la que están haciendo”.
- El món canvia a pitjor en la mesura en que tots nosaltres deixem fer.
En definitiva, i atenent les
delicades circumstàncies del nostre client, si mai vinguessin a dir-nos que cal
aplicar l’estisora a la plantilla, als sous, als horaris o al que sigui,
tinguem tots molt clara la inmoralitat d’aquestes mesures. Nosaltres hem
aportat valor durant tots aquests anys tant a Accenture com a CX, així que el
menys que podem exigir és un reconeixement. ¿Tants correus de felicitació de
tots plegats fins ara per a donar-nos la gran patada quan convingui? Si mai Accenture
te un problema derivat del seu client CX, no te per què repercutir-lo
exclusivament a nosaltres. Que rebaixi els guanys del grup, que optimitzi la
productivitat del grup, que faci el que vulgui, que per això és una consultora,
però qualsevol acció contra els nostres drets serà un abús i una absoluta
injustícia. Pel que fa a CX, tres quarts del mateix. Som un dels departaments
que més retallades ve patint i, per postres, no tenim res a veure amb els seus
problemes.
Tinguem present lo exposat per si mai es dongués el cas d’haver de valorar quines haurien de ser les nostres reaccions a segons quines accions. Esperem que no faci falta.
ITC , un bon negoci. Tinguem present lo exposat per si mai es dongués el cas d’haver de valorar quines haurien de ser les nostres reaccions a segons quines accions. Esperem que no faci falta.
La secció sindical de COMFIA a ITC.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada