El teu espai d'informació laboral a la xarxa.
Powered by Secció Sindical de CC.OO. a BBVA IT España.
(No ens fem responsables del contingut dels comentaris deixats en aquest blog)

30 de maig del 2013

La nostra aportació a CX / Accenture (1)

Amb la constitució d’ITC, la gestió informàtica de CX va passar de regir-se pel conveni de banca a regir-se pel conveni de TIC. Les diferències de calendari laboral, horari de jornada, taules salarials i beneficis socials entre ambdós son notòriament favorables a l’empresari.

Des de la fundació de ITC no parem d’estalviar:
  • Cinco Días - 18/03/2002 - "Accenture y Caixa Catalunya se alían para ahorrar"
  • FinancialTech Magazine – 2004 – "Renovación hasta 2014" - "Transcurridos seis años desde el nacimiento de ITC, Caixa Catalunya ha decidido, antes del vencimiento del presente periodo contractual, renovar el contrato hasta finales del 2014 'debido al alto nivel y calidad de los servicios recibidos, la flexibilidad del modelo y los ahorros obtenidos durante el periodo', según comunicó la caja.
  • Computer World - 05 ENE 2005 – Declaraciones Andreu Plaza - “Accenture ha ayudado a Caixa Catalunya a alcanzar sus objetivos de reducción de costes, manteniendo su capacidad de responder rápidamente a las a demandas del mercado de cambios en la tecnología,”
  • Expansión – 19-09-2007 – ‘Fórmulas de éxito para externalizar con la calidad como resultado’ - “el beneficio de sacar fuera parte de tus servicios sólo se recompensa por la reducción de costes”, argumenta Boldú.

Accenture s’ha beneficiat de tots els grans projectes informàtics de CX gràcies a ITC. ¿Quants calers han guanyat amb això? Segur que molts.

ITC , un bon negoci.

La secció sindical de COMFIA a ITC.